sobota, 23 marca 2013

Zippo Constantine

Zapalniczka Zippo Brushed Brass obustronnie platerowana płytkami z brązu.
Motyw inspirowany filmem Constantine.
W komplecie medalik Św. Benedykta.
Waga płytek po ok. 20g, waga razem z zapalniczką 90g - przyjemnie masywna.
Rzeźba płytek i medalion miejscami złocone, miejscowo zdobione tęczową patyną.
Na płytkach z obu stron przedstawiony jest awers i rewers medalionu św. Benedykta, z awersem skrzydło anioła Gabriela, z rewersem napis:
"FIAT IU STITIA ET PIR IAT MUNDUS"
"Sprawiedliwości musi stać się zadość, choćby świat miał zginąć" - słowa przypisywane św. Augustynowi lub cesarzowi rzymsko-niem. Ferdynandowi i (1556–1564)

Idealna dla egzorcystów ;)
.

5 komentarzy:

  1. Super! Szkoda tylko, że nie jest to full armor na cztery strony z napisem na przedniej ściance. Marzy mi się oryginała duża zapalniczka z tym motywem, ale jak wiadomo nie do zdobycia, no i ta cena...

    BTW Motyw ze skrzydłem i pnączami jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, cieszę się, że się podoba.
      Full armor też mi chodzi po głowie, jednak na razie ogranicza mnie technologia.

      Usuń
  2. Witam
    Chciałbym zapytać, czy jest jeszcze możliwość zakupu tej zapalniczki lub jeśli została już sprzedana to czy jest możliwość zamówienie drugiej takiej?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      W tej chwili nie mam, mogę wykonać w ciągu kilku dni.
      Proszę o kontakt email nng@wp.pl

      Usuń
  3. kupowałem te zapalniczki w 2016 r świetne

    OdpowiedzUsuń